Merhaba kızlar size bir sorum olucaktı 12 haftalik hamileyim ve 9 aylik cocugum var onu sütten kesmem lazımdı dünden beri kesmişim ama gögüslerimde baya bir agrı var agrida zaten süt doldugu icin falan olurda şişlik te var ne zaman bu iner süt ne zmn kesilir yaşayan varmı ?