1515 ilki genel ikinci spinaldi benim. Spinal daha kolay ilk saatleri az ağrıyla atlatmak adına , spinalde operasyon sırasında panikledim ben sakinleştirici ile müdahale ettiler o kısım kolay da bel ağrısı bıraktı maalesef , bizde genetik bel sorunu var zaten onu tetikledi büyük ihtimalle, herkeste bel ağrısı bırakmıyor.
- Yü belimden dolayı genel olucam ama ağrım olmasaydı spinal isterdim büyük ihtimalle. Geneli de gözünde büyütme, aman aman korkunç değil kesinlikle, sadece ilk uyanınca ağrı ile baş başa kalıyorsun Bi anda, ona da ağrı kesici ile müdahale ediyolar hemen, ama spinalde uyuşukluk devam ettiği için adet ağrısı gibi yavaş yavaş geliyo o kısmı çok iyi .