Mucize_24 Hala doğuramayan Nisan anneleri burda mısınız biz 40+1 olduk kızımın hala gelmeye niyeti yok🤣
Gizemmnur- Mucize_24 38+4 deyiz hala doğmadik bizde 😀 çarşamba günü inşallah sezaeyenle kavuscaz kızıma ❤️
Umut_aras Mucize_24 39+0 haftaya cuma sezeryan günü verdi kendi gelmezse cuma günü sezeryan olcam gelesi yok bakalım hayırlısı
Meleknurcinar Bizimde yarın yatişimiz yapılacak pazartesi sabah doğum olcak devlette şuan 39+3 günlük