hayalim35 Merhaba kızlar merak ettiğim bişi var göbek düşmeden doğumu başlayan oldu mu yani kendi sancısı başlayıp doğuran varmı ?
Karbeyaz_ Bende burda bekleyim bugün 38 haftalık olduk 5 gün sonra sezeryan gününü aldık karnımda inme falan da yok normal doğum başlarsa naparım diye korkuyorum sizce bir 5 gün daha bekler mi ilk gebeliğim oğlum olcak inşallah 🙏
hayalim35 Karbeyaz_ değişiklik gösteriyor bn 2 doğum daha yaptım ikisini de doktor başlattı kendileri gelmeyince su nişan nasıl bişi bilmiyorum bile sıfır açıklıkla girdim hep bu sefer doğal olsun istiyorum ama karnım hala burnumda bnmde
Karbeyaz_ Sumeyyebyrm ilk gebeliğiniz mi ve cinsiyeti ne bebeğinizin🫠 erkek bebek geç gelir diyorlar bazen inş benim kide gününü bekler
hayalim35 Sumeyyebyrm oturup ağlarım kendi başlamazsa evin içinde hiç oturmuyorum ayaklarımın altı feci ağrıyor dinlenmediğim için ama tık yok bana misin demiyor hanımefendi 😬
hayalim35 Sumeyyebyrm 4-5 dk gelen çok hafif sancılarım var tam düzenli sancı diyemiyorum karnımda çok sert napsam bilemedim
hayalim35 Karbeyaz_ hurafe valla oğlum 38+6 da doğdu kızım 41 de doğdu bu seferde 40 ı geçecek gibi 🤷♀️