Kızlar selam artık doğurmak üzereyim fakat iki gündür meme uçlarımda sızlama şeklinde acı var. Bu sabah gümüş kapak koydum öğlen de lansinoh sürdüm yatarken tekrar sürücem ama korktum. Şimdiden böyleyse emzirirken nasıl olacak ? Yoksa normal mi bu durum son haftalarda oluyo mu ?