Adenala
Teşekkür ederim ben hamile olduğumu öğrenince malzemeleri aldım çünkü hem erkeğe hem kıza uygun renkler. Sadece cinsiyeti isimli yapışkanları almak için bekledim bir de isim harfleri için. Çok uygun oldu böylelikle çünkü şuan aldıklarım iki katı fiyat olmuş. Anahtarlıkları annem ördü.
Şeker kutusunu ve sepetleri dolaptan aldım uyguna geldi baya sadece değişiklikler yaptım. Bir hediyeliği dışarda 50 adet yaptırsam tanesi 25/30 tl diyeceklerdi ben tüm malzemelere o fiyatı verdim nerdeyse ve bir sürü hediyelik oldu. Kızımın hem hastanede gelen misafirlerine hem de mevlidinde dağıtmayı düşünüyorum nasip olursa