Kızlar ben 9. Haftadayım az önce doktordan geldim sabah kalktım kırmızı ve pıhtı şeklinde kanamam oldu bebek iyi kanama alanıda içerde yok dedi doktor kalp atışıda iyi ama bu kanama çok fazla dedi yüksek düşük riskin var dedi yani ağrımda yok neden böyle oldu bilemiyorum sizler de de bunları yaşayan varmı