Aryaa tamam canım normal korkma benimde baya bir azaldı ki ben senden bir kaç gün daha gerideyim.bünye hamileliğe alışıyor yavaş yavaş.hiç Yok deseydin altında bişey arardım birden kesildi diye ama endişelenecek bişey Yok.sen ilk üç ay zor geçer derler ya o üç ayı atlatıyoruz ondan.içini ferah tut yinele rahat etmiyorsan doktoruna bi görün istersen ben geçen hafta bunun için gittim doktorum bebek tekme atana kadar eve ultrason cihazı bağlayacağını söyledi canım doktorum hiç yormaz beni 😂😂