Kızlar bugün tam 10 haftalık oldu bebiş karnında inanılmaz şişkinlik oluyor çok rahatsız ediyor gaz gibi değilde şişkinlikten gerilme dokunsalar oatlayacak gibi yaşayan var mı başka daha çok küçük ama karnım 4 aylık gibi çabuk cıktı 2 bebeğim ondan mı acaba