chrysanthemum Arkadaşlar 18 e girmemle çok şiddetli bacak ağrısı çekiyorum etlerim ağrıyor. Kasıklarıma da kramp giriyor. Yaşıyor musunuz bu durumu,iki gün var kontrole bir aydır gitmiyordum
_ozlmm chrysanthemum magnezyumdan kaynaklı olabilir bacak ağrısı ben günde bi tane maden suyu içiyorum kızılay marka Erzincan olandan magnezyumu yüksek genelde önerilen bi marka ilk gebeliğimde onun sayesinde hiç ilaç kullanmadım bacak ağrım başladığı zaman içmeye başlamıştım doğurana kadar içtim 😂 sizde deneyebilirsiniz hatta doktorunuza da sorun unutmayın kasık ağrısı yapar mı bilmiyorum
leyla3838 Ben de şiddetli karın ağrısı çekiyorum acile gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış.Birde 19 haftalığım bende bu haftalarda rahim yukarı çıktığından ağrın fazla olur dedi🙄