Gizemmmmmsu ya şöyle oldu doktorum çatı muayenesi yaptı ben biraz gerildim istersen sezeryan ol dedi dedim yok istemiyorum ben gece gittim açılmam 2 cm falandı hemen gelmedi doktor ebe geldi belli aralıklarla kontrol etti açılmaları sabaha kadar açılma artınca aradılar doktor geldi doğuma yakın geldi ebeler iyidi ama genel açıdan kendin çekiyorsun sancını. En son ebeler yardımcı oluyo