bubuiledudu ben geçen hafta apar topar doktora gittim ben biraz panik biriyim belirtilerm belirtilerim 3 gün tamamen kayboldu kafayı yedim bebeğin kalbi durdu diye,ama tüm şiddetli belirtilerim bitti neredeyse midem aşırı bulandırdı o geçti göğsüm aşırı agrirdi o geçti ve cok enerjiktim neyse doktora gittim bebek gayet sağlıklı kalp atışıda iyiymiş elhamdülillah 7+3 tu gittimde doktor böyle ara ara belirtiler gider dedi ara ara gelir önemseme dedi