2princessmother Kızlaaar 10+3 bebek hareketleri hissedilir mi yaaaa Karnımda bir hareketlilik hissettim elimi koydum hemen elimle de hissettim acaba bebek hareketi mi bağarsak hareketi felan mııı 🙈🙈😍
_ozlmm 2princessmother ben ikinci gebeliğim de 12.hafta da hissettim 🙊 Elimi karnıma koymuştum 5-10 dakika sonra yavaşça avucumun içine kayarak bir şey geldi böyle kımıl kımıl bebekti yani hissettim 😂 o gündür bu gündür hissediyorum elimi koyduğum da 😂
ZeyHus33 2princessmother bende ozmnlar öyle hissediyordum 19 20 haftaya kadar öyle hissettim 22 23 tam hissetmeye basladm smsi 26 haftalk net hissediyorm 3 üncü hamileliğim
Tubatgn 2princessmother Aort damarınız. Normalden daha fazla kan dolaşımnı hissediyorsunuz. O gördüğünüz ya da hissetiğiniz aort ve bağırsak hareketleri😌
2princessmother Deletedmom_88 demi yaa küçük daha bende sanırım gaz dedim ama içim tuhaf oldu öyle elimle de hissedince 🥲🙈
Deletedmom_88 2princessmother 18-20lerden sonra anca anca hissediliyor ya biraz daha yolu var yani 🥺 ama bir aksiyon yaşatmıştır doğru 😄
2princessmother Deletedmom_88 ya aslında ikinci gebeliğim ama inan ki ilkinde neyin ne zaman olduğunu unutmuşum 🙈
Beyzakeles _ozlmm benimde ikinci dediğiniz gibi 12 deyim bazen yattığımda elimin altında hissediyorum doğru mu yanılıyor muyum şüpheye düşmüştüm