Bessteeeee
Bende özele gidiyorum canım. Gece 11 de kan geldi hemen doktorda hastaneye geçti bizde geçtik doktorum.cok.ilgili ve dikkatli bu konularda o yüzden kendisini tercih ettim. Yani kanın rengini ne kadar geldiğini bilmeden çocuğu kontrolü etmeden direkt ilaç vermesi doğru değil bence. Çünkü kanama kese etrafında yada içinde de olabilir ultrason ile bakılması gerekiyor. Bende hepsine bakıldı sonra alttan kontrol etti erken doğum riski var mı diye oda yoktu biraz akıntım vardı enfeksiyona bağlı olduğuna karar verdi ve ilaç verdi birdaha yaşamadım canım