3.sezeryanım diger bebeklerimde sütüm çok azdı meme mama şeklinde gittm. Sütüm hiç artmıodu bebeklerim mamaya alıştıkça memeyi bıraktı. Şimdi yine doğum yaptm 19 günlüğüm meme mama şeklinde gidiorm sütüm biraz daha fazla gbi ama yinede artmıor mesela sıkınca fışkırmıor çay kaşıgını doldurmaz. Yinede sık sık emziriorm ama bazen memeyi reddedior kızım. Kaşık biberon varmış 19 günlüğüm kaşık biberonu kullansam olurmu ben chicco biberon kullanıorm