Kivircikkuala Kızlar merhaba tüp bebek transfer hazırlığındayım Kan sonucum aşağıdaki gibi çıktı sizce nasıl bilenler yorum yapabilir mi?
baharmom35 Kivircikkuala canım burada hiçbir sorun yok serbest t 3 belki bi tık sorun olabilir oda basit ilaçla hallolur onun dışında sorun yok
Ozgecikko Tiroidin yüksek doktor belki bunun için önlem almak isteyebilir, ya da kontrollü gebelik süreci yaşarsın.
Kivircikkuala Ozgecikko evet ya bu neden yüksek böyle 😢 30 Nisan bi sonraki kontrol o zamana kadar da çok var daha
Kivircikkuala baharmom35 bu t3 ten çektiğim ne benim ya 🤣🤣🤣 kontrol 30 Nisan da o zaman mı verir artık transfer öncesi
baharmom35 Kivircikkuala sonucunu şimdi at başlanır şimdi ilaç ben gitmeden sonuçlarımı atardım ilaç gerekli ise verirdi illa gitmeme gerek olmazdı
Kivircikkuala baharmom35 bu neyden kaynaklı oluyor yani ne yapmam lazım şimdi nerdeyse 10 gün kadar evdeyim sonra gidicem o saatten sonraki ilaç fayda eder mi
baharmom35 Kivircikkuala bilmiyorum ki bence siz doktorunuza hemen söyleyin başlanacak ise ilaç başlasın yada dahiliye mi hangi bölüm bakıyorsa ona git başla tiroid ilacı etkilemez tedavini
Ozgecikko Kivircikkuala bence bekleme on gün. Endokrinden ya da tüp bebek doktoruna telefondan ulas. Bu şekilde transfer yapmasinlar.
Kivircikkuala Ozgecikko baharmom35 ancak pazartesi ulaşırım devlette tedavi görüyorum pazartesi ararım
baharmom35 Kivircikkuala aaaa arkadaşımda devlette tedavi gördü ona troidi halletmesi için işte troidle ilgilenen bölüme yönlendirdi oraya git onlar ilaç versin takibini yapsın demişti pazartesi doktoruna ulaşamazsan da direkt tiroid doktoruna git başla zaten ilaç hemen düşürüyormuş
Kivircikkuala baharmom35 tamam kuşum tüp bebek tedavisinde arkadaşlarla konuştum normal dediler abartılacak birşey yok olsa doktor atlamazdı sınırda yani senin dediler pazartesi ararım gel derseler öyle giderim