gulsahgunees12 Kızlar normalde kasık ağrısı bel ağrısı olurdu gün içinde bugün olmadı sadece göbek deliğimden aşağı doğru bi kaç kere ağrı girdi ilk defa endişelendim bişey yoktur dimi
yssmom bende 10 haftadayım belirtilerim azaldı birçok yorum okudum çoğu bu haftalarda azaldigini yazmış, kanama ve şiddetli ağrı yoksa kontrol gununu beklicez mecburen.. bende endiseliyim hissetmediğimiz için kaygılanıyoruz..
gulsahgunees12 yssmom @Nezahatozen @numix bi kaybım olduğu için ister istemez endişeleniyorum günler geçmiyor sanki aynı haftalardayız çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏🏻🌸
Nezahatozen Cok fazla düşünmeyin illa ki belirti olucak diye birsey yok 9+5im bende de azaldı cok nadir artık kaygılanmayın iyi düşünün iyi olsun
numix Ben de 9+0 gebeliğimin başından beri belirti hiç yaşamadım ve her gittiğimde doktora soruyorum bu normal mi diye. Ama çok normalmiş♥️ son birkaç gündür kasık ağrım başladı bugün de kontrolüm vardı bebek gayet sağlıklı imiş. Ben de ağrım olunca korkmaya başladım😂 ama içinizi ferah tutun
numix gulsahgunees12 İçini ferah tut ♥️ günleri, haftaları sayma hiç akışına bırak bir bakmışsın kucağına almışsın 🥰 inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur 🌸
Ayseee230117 Ben 10 . Haftadayim bütün belirtileri dibine kadar yaşıyorum okuyunca keşke dedim benimde belirtilerim azalsa çünkü psikolojikmen çökmek üzereyim 😔
gulsahgunees12 yssmom tam anlamıyla o yüzden zaten psikolojik olarak çok yoruyor rabbim miniklerimizi korusun 🤲🏻