Helbestt Kızlar bebişlerimiz kaç haftalık kaç Gr kaç cm Benim bebişim 23+4 te 700 Gr 28 cm Doktor iyi dedi ama sizinle paylaşayım dedim iyi mi sizce ?
Bendiyebiri_ Helbestt 15+3 haftaligiz en son doktorum 113 Gr demişti bana göre fazla geldi ama sağlığı yerinde olsun sıkıntı yok
Hiraveannesi-61 26da 1080 gram benimki gayet iyisin merak etme Bebeğe kilo aldıran şeyler muz badem kaşar peynir
Helbestt Hiraveannesi-61 Çok iyiymiş sizin de Bana da doktor gayet iyi dedi ama benim ilk çocugum da 2400 Gr doğdu o yüzden bu da zayıf doğar diye korkuyorum
Yesimdeniz Benimki 25 haftalık oldu 24+3 haftalıkken 16 nisan salı günü gitmiştim 750 gr demişti 3 gün önce
izobellaaa-_- 24 de 730 gram 25+3 de 840 gram 29 da nasıl kilo aldı bilemiyorum 1630 gram boy 41 cm olmış genelde boyu önden gidiyordu kilosu da artmış
Hiraveannesi-61 Helbestt korkmayın arkadaşımın ikizleri biri 1500 biri 1750 doğdu sonradan zayıf olan diğerini geçti 😂 bi şekilde büyürler korkmayın pozitif düşünün 💕
2boys_1mom 36+2 💙 ama 2488 gr 9 gün gelişimi geride çıktı o kadar beslenmeme dikkat ettim ama almıyor. Süt peynir yoğurt muz ceviz hep tükettim 🥺