35+6 dayım. Bugün doktora gittim kan ve idrar tahlili verdim. Doktorum protein kaçağı olduğunu, pazar günü tüm gün idrar biriktirip pazartesi onu hastaneye getirmemi ve eğer protein kaçağı gerçekten varsa acil doğuma alınıcağımı söyledi. İster istemez tedirgin oldum bu konu hakkında bir bilgiye sahip olan ya da başına gelen birisi var mı acaba.