OnlyBaby Kızlar bende hiç bi belirtim yok ya.. inositolde alıyorum ama bilemedim yumurtladım mı haberim yok😅 sizde durumlar nası
OnlyBaby -37- napcaz bilemedim ovülasyon yapıyodum sonra devam edemedim göremedim sanırım yumurtlama falan. He bayramdada değerlendiremedim yani güya gün aşırı ilişki olacaktı😅
OnlyBaby kumsal__ ay hadi bakalım en azından bi sonuç gördün 😅 benim geçen ay döngüm resmen 49 gün oldu ya orucada başlayınca sinir olmuştum
-37- OnlyBaby tebessüm ederek okudum yazdığını . ALLAH büyük dur bakalım daha var 22 sine bı anda oluverir.olmazsada zamanımız vardır
OnlyBaby -37- inşallah benim 1 seneye yaklaştı artık düzenli takip edeli bi ara salmıştım ama salınca da olmuyor heralde 😅
-37- OnlyBaby aslında saldım sanmissin ama bence görünür göre salmamissin😊tam anlamıyla bırakmak gerek akisna oluruna düşündükçe zora giriyor gibi
OnlyBaby -37- evet zora giriyor. Diyetisyene başladım 1 aydır kilo veriyorum önceki doktorum biraz ver demişti.. bakalım sağlıklı beslenince nası olacak
-37- OnlyBaby inşallah gönlünce olur ama çok düşünmemeye çalış tamam mı zamanını bekler sana diyorum bende merakla bekliyorum ama🤭🙈