Kdrozdmr3455 Merhblr sezaryen sonrası şiddetli baş ağrısı nasıl geçer tansiyon yüksekliği 14.10 nasıl düşürürm çok fenayim
Zeynomsu Kdrozdmr3455 şu an acil soruyorsan şiddetli bir ağrın varsa ilaçsız geçeceğini sanmam. Hekimine yaz istersen . Genel olarak tuzu kesmen gerek
Mavi3475 Kdrozdmr3455 Doktorun ağrı kesici yazmadı mı yazması gerekiyor du minoset içebilirsin özelde yaptım doğumu doktorum bu ağrı kesiciyi yazmıştı iç canım çünkü ağrı gerçekten dayanılacak gibi değil