Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim 4 gün sonra doktor randevum var öncesinde sizlere de sorup bilgi almak istiyorum çünkü devlet hastanesinde ne yazık ki çok fazla ilgilenilmediği için önceden bilgilenip doktorumla ona göre konuşmak istiyorum ona göre sorular sormak istiyorum kafamda bir şeylerin oturması lazım probiyotik kullanan var mı gebelikte varsa bunun ayı haftası var mı mesela bir kutu kullanıyorsunuz işte kabızlık yapmasın biraz ara verin işte bir ay iki ay ara verin diyor eczaneler sürekli kullanan var mı ya da ara vererek mi kullanıyorsunuz probiyotik her gebe kullanabilir mi yani içindeki bakteriler vücudumuz için yararlı sağlıklı bakteriler internette de öyle okudum ama şimdi net bilgi sahibi olmadığım için siz tecrübeleri anne ya da anne adaylarına da sormak istedim