mucizemgelsin61 Öncelikle kendim için değil ablam için soruyorum rahimde sağ alt kısımlara doğru elime sert bir yumru geliyor dokunduğumdada ağrılı diyor kendisi.. yaşayan varmı fikirleriniz nedir acaba ? Biraz stres yaptıda kendisi bende buraya yazmak aklıma geldi
Gggg-12 mucizemgelsin61 ya çok zararsız bi kistte olabilir iltihap da yapmış olabilir ben 2 kere ameliyat oldum baktırsın ne olduğuna kendi kendşne geçecek bir şey de olabilir
Fundabg Bende de aynı şekilde şişlik oluyordu ve can yakıyordu. Fıtık dediler ameliyata alınca lenf bezi olduğu ortaya çıktı.
mucizemgelsin61 Teşekkürler kızlar ablamda teşekkürlerini iletti her birinize 🙏 iyi oldu fikir oldu bizede