23 şubatta doğum yaptım, 4 gün sonra 2 aylık olacak bebeğim. Lohusa kanamam 25 gün sürdü, şimdi 2 gündür lekelenmem var ama bir türlü kanamaya dönmüyor, kahverengi akıntı şeklinde çok az geliyor. Bu 2. doğumum, ilkinde 1 sene sonra adet gördüm. Bu yaşadığım şeyi adet olarak mı görmeliyim acaba ? Bu arada prezervatifle korunuyoruz hamile olma ihtimalim yoktur inşallah