@"Can_su92 10 gün sonra geldi , doktor mama takviyesi verdi hemen sezeyandan sonra çünkü göğsümü sıkıp baktığında hemşireye 0 süt hemen mama aldırın demişti .ben tabi kahroldum ama hiç pes etmedim sütüm yoksa bile memeyi tutturmaya çalıştım bütün gün tabi mamayı kesmedim.20 ay emdi sütüm tam gelince mamayı kestim.asla stres yapma,sütün yoksa da yok en iyi anne sensin öyle düşün :)