Nmtsfa Evet öyle oluyor maalesef iyi bi doktora denk gelmek zor bende gittiğim de her şey çok yolunda hiç sorun yok sakın korkma haftaya gel kalp atışı dinleriz dedi bebeği gördünüz mü oluşmuş mu dedim hayır görmedim dedi nasıl yolunda peki Allah korusun ben haftaya kalp atışı için geldiğim de sizin bana bebek oluşmadı deme ihtimaliniz de var dedim e evet ama yok yok kötü düşünme dedi bende çıktım doktor değiştirdim 😂