MomyAsli_ Kızlar doktorum verdi hevesli 3 kutu aldım ama bi kutuyu bile bitirmedim. Normal de folikasiti bırakınca ona başlatmıştı ama hiç içsem gelmiyor midem bulanıyor. Kilo aldırır mı bebeğe. 29 haftalık suan
Mii MomyAsli_ bende onu kullanıyorum şuan doğuma kadar devam dedi balık yağı çok kilo aldırıyor bebeğe faydalı hatta son kontrolde 2 yaşındaki oğlumu göstererek doktor bu balık yağının etkisi maşallah çok akıllı dedi
Paronayanne MomyAsli_ multivitamin olan mı . Bende imom kullanıyorum da değiştirmek istiyorum bebeğim pek kilo almıyor alsın istiyorum
Edsn MomyAsli_ merhaba ben de onu aldım balık yağı tadından midem bulandı içemedim doktorum rossylia multimax verdi onu içebiliyorum size de fikir olsun
rabiksu06 Sadeceanne2 bende kullanıyorum hiç mide bulantısı yaşamadım kişiden kişiye değişiyor demek ki
Sadeceanne2 rabiksu06 midem çok hassas boş boşuna para vermek istemem bulantı yaptıracak bir şey ise 320 tl olmuş bebeğime faydası olsun da hiç önemi yok ama içemez sen kenarda kalmasın 😊peki siz açmı tokmu tüketiyorsunuz vede her gün mü kullanıyorsunuz iki günde bir mi acaba
rabiksu06 Sadeceanne2 benim midemde çok hassas bulanmaya çok meyilli ilk üç ayı bulantı kusmada yaşadım :) sabahları kahvaltımı yaptıktan sonra kullanmaya çalışıyorum unutursam gün içinde de içiyorum günde bir tane kullanıyorum hergün 😊
Sadeceanne2 rabiksu06 bende aynı 1aydır fikan kesildi kusmalarım 2 günde bir acilde idim serum taktırmadan duramıyor dum Çok şükür bu halimize
Sadeceanne2 rabiksu06 o zaman alayım. Hiç iptal etmeyeyim bu arada eczanede daha uygun fiyata geliyor. Trendyoldan filan güvenilir olmuyor zaten
rabiksu06 Sadeceanne2 ben trendyoldan alıyorum canım kullanmaya başladığımdan beri bir problem yaşamadım eczaneden daha uygun trendyolda
Sadeceanne2 rabiksu06 320 eczane de trend yolda 340 küsür. Çok yorumlu olan doktor eczane den alın ama başka satıl yerleri çok ta güvenilir olmuyor demişti o yüzden direk eczane den alıyorum vitaminleri takviyeleri
Busra1819 Bende 12. Haftadan itibaren kullanıyorum bebeğim normal kilosunda boyu da uzun gelişimide çok şükür haftasıyla uyumlu ve bebeğimin kalbinde iki tane delik var küçülmeyede başladı çok şükür ona etkisi oldu mu bilmiyorum ama ben memnunum
Civciv53 MomyAsli_ evet canım aldırır. Bende kullanıyorum erken doğum riskim var doktorum önerdi erken doğarsa bile bebek kilolu olsun diye kullanıyorum.
Pinaargunes ftmagkr valla degisik tuhaf bi kokusu vae paketi eline aldigin al aliyosun o kokuyu balik yagindan ötürü sanirsam koksuu berbat bence ama kullaniyorum ben 🙏😊
ftmagkr Pinaargunes evet çok felaket balık kokuyor geçen sene de kullanmıştım ama hiç bu kadar zorlanmamıştım 🙄