Momseyda battaniye, bebek bezi ve hastane çıkışını çok fazla koymuşsunuz. Emzik zaten doğar doğmaz verilmez.
2 gece için;
1 küçük biberon
1 paket ıslak mendil
15 tane bez
10lu ve 5li hastane çıkışı koymuştum ben. Battaniye zaten 10lunun içinde vardı, ayrıyeten gerek olmuyor. Kış bebeği olsa bi tane de kalın battaniye koyardım. Mayıs başında doğum yaptığım için penye battaniye yeterliydi.