Kızlar 15inde yaptm dogum, ateşim ckıyo normal mi
Prensesannesii1_ enfeksiyon kapmış olabilirsiniz doktora gitmelisiniz
Prensesannesii1_ kızlar bunu yaşayan varmı
Prensesannesii1_ enfeksiyon acile gidin serum takarlar
mombarbie_ aa öylemi
Serra19 antibiyotik mi veriyolar?
Prensesannesii1_ evet
Serra19 alerjim var ya