3_oglan_annesi Karanfil19 ikitellide sanırım bu hastanede bnde orada doğum yaptım iki kere memnundum ama o zamanın doktorları kalmadı şuan gorumcemin kızı Ali ozdene gidiyor memnun oldgunu soledi