Crocus20 Bir çok kez açıldı bu post. Son 2 iken bende açayım dedim. Bugün belli oldu daha cuma günü doğum var. Çok stresliyim hemde heyecanlı 😊(meyveleride yazın kızlar) 38.hafta=Karpuz 🍉
Hasretimmm Crocus20 37+4 olucaz bi kac saat sonra pirasa kadariz son: 11 gun kaldi sezeryanla olucak dogumum hayirlisiyla insallah 🙏
Merve_31 AlyaSu hnyildirim bende şuan hamileyim bi kez düşük yaptım aşırı korkuyorum bende ve strese giriyorum strese girmemeye özen göstermeliyiz aslında.insaAllah sağlıkla kucağımıza alırız henüz kalp atışlarını duymak için gidemedim 🥺
leylacann Şafak 78... 21 mart gösteriyor ama sezeryan olacağı için martın ilk haftası olacak inşallah