Saadet_arslan Kızlar 31+3 doğum çantasını hazırlamaya başladım sezeryan olacak inşallah narkozu atmak için hangi kahve türlerini götürebilirim.
Kbrbydk Saadet_arslan granül sade kahve en iyisi. Kafein içermesi önemli olan zaten. Doktorum kola yada sade Nescafe demisti bana
e_blue_sky_a Saadet_arslan çay kayısı meyve suyu petibor bisküvi ilk saatler gaz çıkarana kadar sadece bunlara izin veriliyor çizi bisküvi vs….. kahve yine en iyisi nescafe bence…. kahve dünyası da güzel mis gibi kokuyor. Asıl kahveler yurtdisinda buradakiler de kahve mi
Hira58 Granül kahvelerden götürebilirsin toz olanlar varya ondan ben doğumdan sonra.içmiştim belden uyuşturmali oldugu için baş ağrisi için götürmüştüm ağrır diyolardı hep sizinki nasıl belden mi yoksa genel anestezimi
Hira58 Saadet_arslan aynen hem bebeğide hemen görmüş oluyosun hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağimiza almayi nasip etsin