2bebekannesi3542 Karanfil19 iki çocuğumda da 12+1 de ögrendim. Doktordan doktora çok değişiyor.. cevrenizde cinsiyeti söylüyor denilen doktor varsa ona gidin😁 benim takipli drum 16da söylerim dedi. Bende baska bir doktora gidip ögrendim 😌
1cocuk1bebek Karanfil19 ben bugün gittim ama erkek gibi ama kordonda olabilir dedi önümüzdeki ay daha net konuluruz dedi
YeniGelinMeselesi Karanfil19 12+0 da gittim kız dedi 15 te tekrar sordum kız kesin dedi özelede sormuştum kız dediler çok şükür değişmedi 😌
KurabiyeninAnnesi123 Karanfil19 kızımda belli olmuştu cihaz kaliteliyse cinsiyeti òğrene bilirsiniz benm doktorum kesin kız cinsiyet partisi yapa bilirsiniz demişti degişmedi de
Mervem23 Canım bende 12*5 te gittim iki gün önce doktor kafamı karıştırıp gönderdi hiç söylemeseydi daha iyiydi yüzde 55 erkek gibi dedi anlayacağın yüzde 5 lik bir ihtimalle döndüm iki haftanın geçmesini bekliyorum gel cinsiyeti öğrenelim dedi 🤐🤐
Edaa12 Karanfil19 benim bugün ikili testim vardı 13+2 haftalığım doktor söylemedi erken henüz söylemek istemiyorum dedi cuma günü kan sonucum çıkıcak haftaya sonucumu alıp başka doktora da göstereceğim canım
Mervem23 Karanfil19 yüzde 85 dediyse yanilma payı az canım benim ki biraz dalgaya aldı sanki beni🤣🤣sağlıklı olsun ama gönlüm kızdan yana 😅
mineoksuz11 Karanfil19 bana ilk hamileliğimde çok yüksek ihtimal kız demişti öyle de oldu bence doktora bağlı ☺️
Fundahakanb Karanfil19 12. Haftada doktor bişi demeden miz eşimle ekranda pipisini gördük :)) erkek dedik yok daha belli olmaz 16 da söylicem dedi :)) 16 da evet erkek dedi