Bir ay önce 3. Sezaryen doğumum oldu. Ama dikişim hâlâ geçmedi. Bayramdan önce doktoruma fotoğraf attım battikon sürmemi söyledi 1 hafta sabah akşam kullandım ama yine de açık olan kısımlardan ara ara iltihap sızıyor. Dün de kontrole gittim yine hiç önemsemedi. Normal bazen böyle yağlanmalar oluyor ve bunların sızması çok normal dedi. Daha kötüleri var vs dedi. Benim diğer iki doğumumda da 1 hafta sonra hiçbir şeyim kalmıyor geçiyordu ki bu dikişimin de sağ tarafı çok güzel yapışmış ama sola doğru aşırı acıyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Bir fikri olan ya da başına böyle bir şey gelen var mı?