sariniz13 Kızlar bu uzun ip ne işe yarıyor ve emniyet kemeri için askıları kısa geliyor acaba bu ürünü kullanan var mı ?
Kbrbydk sariniz13 yanlış hatırlamıyorsam kemerleri uzatmak için kullanılıyor dibine doğru çekip arka tarafından üst kemerleri gevsetebiliyorsunuz.4 sene oldu kullanmayali bu kadar hatırlıyorum
Pembesarelle2 sariniz13 Kemeri uzatıp , kısaltabiliyorsunuz ayak kısmının kılıfını sıyırın metal bir düğme gibi birşey var ona basıp pusetin arkasından ipi çekerseniz bollaşıyor o şekilde ayarlayabilirsiniz