07sym07 muhandısınoglu var ıns. Ondan bakarak temız ıcerıklı aldım hep bezde 3e kdr prima kullandım sonra goon gectım. Islak mendıl sleppy organık kullandım hala stoklu bezım ve ıslak mendılım var kızımdan kalma onları kullanıcam 6 aydır duruyo ıslak mendıl hıc 1 gr kuruma vs olmamıs baby me almstm kızımda les gbıydı anında kuruyo ve bozuk ckmıstı okdr onermıslerdı hepsnı denedm bı bu ıyı geldı bıze 🤗