Kutsal_koc Mina_yldz60 eğer gelişim olarak ve kan akışında sıkıntı yoksa sorun olmaz. Benimde 2 haftadan geri geliyor ama kan akışında sorun var direnç gösteriyor ondan
Seddda 1 haftadan bir şey olmaz bence bir haftayı çok önemsemiyor Dr iki hafta olunca tahlil vs istiyor
Mina_yldz60 Kutsal_koc kan akışında sıkıntı yok canım sadece zayıf kalmış biraz dedi yemeğe yükleniyim bakalım biraz nolcak
Kutsal_koc Mina_yldz60 o zaman sorun olmaz inşallah. Ben o kadar dikakt ediyorum kilo yapacak beslenecek herşeyi yiyorum ama doktor beslenmeyle alakalı değil damardan kaynakli diyor ondan maalesef kilo alamıyor pek
1919-sultan Mina_yldz60 yemek degıl de bebeğe kılo aldıran şeyler ye bende 27 haftalığım doktora gıttımde benegımın kılosu 1151 gram yanı Tam yağlı süt üç kefır ıc yoğurt ye kabak cekırdegı ve muz bunlar dırek bebeğe kılo yapar