Kızlar 20 haftalık gebeyim en başından beri benim karnımın içi zaten çok hareketli bağırsak hareketi mi gaz sancısı mı dersiniz bilmiyorum😅 bu haftalarda hissetmem gerekir diye düşünüyorum ama benim karnım hiç boş durmuyor ki ben sürekli hareket hissediyorum hangisi bebek hareketi nasıl ayırt edicem 😅