Merhaba benim de 1 kedim var toksoplazma testi yaptırdım negatif çıktı araştırdım sokakta hasta olan hayvanı avlanıp yiyen kedide oluyormuş yani her sokak kedisi de toksoplazma olmazken evdeki aşılı kedinin olması çok çok zor bir ihtimalmis ayrıca toksoplazma taşıyan kedinin kakasiyla birebir temas edip ağzına burnuna sürmen gerekiyormuş.cig ürünler,sakatat, şarküteri ve salata diyorlar onu da bilemiyorum şimdiye kadar yasaklı şeyler yedik hiçbir şey olmadı bulassa o zaman da bulaşırdi.bazi doktorlar paketli ürünlerde toksoplazma bulmak mümkün değil diyor geriye sadece dışardaki salatalar kalıyor onda da artık tercih sizin ben şahsen bişey olacağını düşünmüyorum