YeniAnne55 33+4günlüğüz 2saattir ara ara adet olcakmısım gibi sancı vuruyo kasıklarıma yalancı sancı büyük bi ihtimal ama doktora gitmelimiyim😳
YagizAsyaMom YeniAnne55 eğer ki tek taraflı değilse bu sancı duş aldığında yada dinlendiğinde geçmiyorsa gerçek sancı dır
YummyMummy Sancilar duzenli degilse, bebeginizin hateketlerini hissediyorsaniz bence gitmenize gerek yok. Ama duzenli geliyorsa ve giderek siddeti artiyorsa muhakkak gidin
YagizAsyaMom YeniAnne55 10 dakika altına düşerse riskli bir de sadece belde yada kasıkta olması sancı olmadığı anlamına geliyor. İlla ki çift taraflı olmalıymış doktorum öyle dedi. Bekliyorum bana da gelsin o sancı diye ama tık yok maalesef😨