ezell34 Dilarac bana 12 14 de kız dediler 17 de erkek detaylıyı bekliyorum bakalım nediycekler bende çok kız istiyorum bi tane oğlum var
Dilarac ezell34 bende 10 haftalık gebeyim bi oğlum var bide kız olmasını istiyorum inşallah ikimiz e de bir kız bebiş nasip olur ❤️
Makbule_199110 Dilarac teşekkür ederim canım cikarmi tahminiz genelde cogu erkek dedi insallah oyledr 3 kizim vr bir oglum olsun isterm