Korkacak bir şey yok benim de marjinal. Bazen doğum kanalını tamamen de kapatabiliyormus. Hiç kanama vs yaşamadım. Doktor herhangi bir kısıtlama da getirmedi. Yalnızca normal doğum yapamayacağım. Zaten sezaryen istediğim için bunu da sıkıntı yapmadım. Sen de rahat ol, daha ilk haftalardasın 25-26. Haftaya kadar yukarı cıkma ihtimali olabilir. Olmazsa da hiç sıkıntı olmaz inşallah