Melikemrvvv Kızlar aranızda gaz problemi yaşayan var mı 23 haftalığız ve çok gaz çıkarma durumu yaşıyorum şaşırıyorum bağırsak hareketliliğimde çok neden olur ki bilen var mı 😓
Nesli46 Melikemrvvv kızımda hiç sorunum yoktu 35 haftayım şimdi erkek sürekli gaz oluyor karnımda ve bazen kabız bazen ishal neden böyle oluyor bende bilmiyorum
Alparslanmom__ Melikemrvvv bendede oluyordu karnım çok şişiyordu doktoruma söyledim yürüyüş yapmamı ve rezene çayı icmemi önerdi şükür iyiym
Melikemrvvv Nesli46 benimde bebiş erkek aynen söylediğiniz gibi oluyor ama sanırım normal bir çok kişi yaşıyormuş🥰
Gizem9688 Benimki de erkek. Aksamlari bende de cok oluyor. Normalde de karnim siserdi aksamlari ama gaz olmazdi. 20. Haftada basladi