Sulearas Arkadaşlar başına böyle bişey gelen var mı 9 haftalık gebeyim ne yapmalıyım bilgisi olan yada böyle skntisiz ilerleyen var mı. Doğumu
Ysmnpmk Sulearas benimde protein pozitif++ yazıyor acile gidicem idrar yolu enfeksiyonumda çıktı bebeğin gelisimi için bu iyi değilmiş sanırım bende 6+5 günlük gebeyim
gocebeanne Sulearas benimde protein eser çıktı ama doktorum laboratuvar kaynaklı hatadır tekrar yaptır dedi ikinci yaptırdığım temiz çıktı sizde isterseniz farklı bir yerde tahlil verin.
Sulearas Ysmnpmk merhabalar geçmiş olsun inşallah bir sknti olmaz ne yapmak gerekiyor bir tedavisi varmi banada haber verirmisiniz benim şuan ne var ne yok dediler kontrol yapilacak
Ysmnpmk Sulearas bana doktorum şu haftalarda önemsiz dedi protein için enfeksiyon içinde ilaç yazdı onu kullan bı sorun yok dedi
Ysmnpmk Tubtubi bende gittim geldim hastaneye şimdi doktor bu haftalarda protein önemsiz dedi enfeksiyon içinde ilaç yazdı bugün eczaneye yetişemedim yarın alıp kullanicam
Sulearas gocebeanne çok teşekkür ederim bende en yakın zamanda dahiliye doktoru ne gidip tekrarlattiricam