14 haftadayız malesef ki uşağım göstermedı ☺️ Ama doktor erkege benzıyor gıbı dedı net bırsey demedı bırdaha gelısınde netlesır dedı . Bırtane erkek evladım var rabbıme sukurler olsun saglıklı olsunlarda fark etmez ama ınsanda yınw bır merak ıcınde ☺️ Dıger cocugumun 12 haftada erkege benzıyor demıstı dırek bu gostermedı acaba kız olma ıhtımalı olabılırmı