Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim çok acil bir sorum olacak bağırsaklarımda kıl kurdu oluştu neredeyse beş gündür geceleri kaşıntı tutuyor. Tuvalete gittiğimde kurulanırken denk geldim birkaç tane ama minik de değil uzun. Kadın Doğum doktorum kontil önerdi. İç çamaşırlarımı hep yüksek derecede yıkıyorum ütülüyorum hatta. Kabak çekirdeği de tüketiyorum geçmedi maalesef. Kontil hakkında da bir çalışma göremedim ve aşırı kararsızım gebe iken kullanan var mı bir zararını gördünüz mü?