Merhaba hanımlar bugün doktora gittim şeker testi yapıldı normal çıktı fakat suyum sınırın üstünde 23. Doktorum özürlü doğabilir takipte kalıcaz anne de sorun çıkmıyosa bebekte çıkıyo su fazlalığında dedi. Artı olarak kordon bağında 3 damar yerine 2 damar gözüküyo bu da özüre sebep dedi. Psikolojim alt üst oldu. Bilginiz var mı napmam lazım. Kafa büyüklüğü de 2 hafta önde gidiyor dedi. Dedi de dedi kısacası