Hsnsarem-94 Kızlar sağ dan yumurtlayip gebe kalan var mı bebekleinizin cinsiyetini merak ediyorum . Daha yeni doktordan geldim doktor sağdan yunurtlamissin ve sağdan gebe kalmışsın dedi dediz sizler nasıl oldu sag yumurtadan gebe kalıp bebeğiniz ne oldu .
Ucankus Hsnsarem-94 canım senin yumurtlamanla alakası yok cinsiyeti belirleyen spermdir. Sen ister sağ ister soldan yumurtla kız da olabilir erkekte
hayalmasal Hsnsarem-94 hayırlı olsun canım hatırladınmı bilmıyorum ovuslasyon tartışmasında konuşmuştuk inşlh rabbim gönlüne göre verir ovulasyon takipi yaptınmı ?
Nur_Y Hsnsarem-94 sağı solu bilmem ama yumurtlam gunu veya yumurtlam gününe yakın ilişki olduysa erkek uzaksa kız diye biliyorum Bana da erkek gorunuyo demişti ultrasonda ama net bişey söylemediler bu gittiğimde inşallah ogrenirim artık
huysuz__ Hsnsarem-94 sağdan Bi kız Bi oğlum oldu, 3. Bebiş soldan kız 🥰bu gebelikte kız tutması için yumurtlama döneminde çalışmaları bırakmıştık, bi sürpriz olmazsa kızım olucak 😅
Hsnsarem-94 hayalmasal ben hem ovulasyon takibi yaptım hemde günaşırı denedim bir ay boyunca bu ay çok şükür tuttu bugünde doktora gittim henüz 3 haftalık olduğunu öğrendim kalp atışları oluşmamış ve bana sağ taraftan yunurtlamis ve gebe kalmissin sol taraf tertemiz dedi bende sağdan gebe kaldığımı duyunca acaba erkke mi olacak cinsiyeti diye merak ettim çünkü ilişki anında hep sag taraga yatiyotduum
payidar Hsnsarem-94 Oğlumda sağdan yumurtlamıştım ve bebek sağdan tutunmuştu. Alakası var mı bilmiyorum tabii ki 🌸
hayalmasal Hsnsarem-94 ovulasyon takıbını çatladıktan sonramı değerlendirdin yoksa yumurtlamayı görüncemi canm
Hsnsarem-94 hayalmasal kuzum inan ki öyle üst üstte hiç denemedim bir gün arayla denedim o şekilde benim tutmadı çünkü 6 ay boyunca denedim
hayalmasal Hsnsarem-94 hm anladım canım hayırlısı olsun bende deneyeceğim zaman çatladığı günü değerlendireceğim
Kavun63 Nur_Y sizdemi yumurtlama gününde ilişkiye girdiniz erkek olması için ? Bende denemek istiyorumda 🥰
Nur_Y Kavun63 evet ama ben o zaman bilmiyodum tabi içimden de hep kız geciyodu internete görmüştüm ne kadar doğru bilmiyorum da y kromozomu erkek daha hızlı hareket ettiğinden yumurtaya cabuk ulasiyomus yumurtlama günü olursa ve ya yakın olursa bana da bı kız bı erkek dediler son gittiğimde erkek dedi detaylida da erkek gorunuyo dediler de emin olamıyorum bu gittiğimde tekrar sorucam
Hsnsarem-94 hayalmasal ya benimki çok karışık aslında doktorun h Dediğin haftaya göre ben çatlama günü tutmuş yani o gün gebe kalmışım
hayalmasal Hsnsarem-94 inşlah canım tutmuştur çatlama günü çok sık ilişki olmamışsa çatlama gününde ilişki olmuşsa erkektir Allah’ın izniyle canım doktorlar öyle söylüyor y hızlı olduğu için çatlama günü hemen tutarmış
Hsnsarem-94 hayalmasal çatlama gününe kadar 4 gün ilişki yapmadık sonrasında yani catlamadan sonta günaşırı oldu Rabbim hayırlısını versin herşeyden önce