0Z1988 Merveefsaeren bel fıtığım ve kaymam var 2 tane normal doğum yaptım. Pazarteside 3. Doğum olacak. 2011 yılında da bel fıtığı ameliyatı olmuştum. Epidural yapılmıyor sanırım
Merveefsaeren İkinci doğumum 0Z1988 ikinci doğumum çok zor geçti bel fıtığı oluştu ameliyat filan olmadım üçüncü 14 haftalık hamileyim normal zor olur diyorlarda merak ettim