Zerrin27- bende de ilk doğumda doktorum kesmek durumunda kaldı iki üç dikişlik bir şeydi ikinci doğumda çok hafif ufak bir yırtık oluştu ama doktor dikmeye gerek yok ilaçlı bir tampon vardı onu koydu yırtık olan yere tuvalete gidince kendi düştü hiç ağrımda olmadı genelde ikinci doğum ilkine göre daha kolay ve dikişsiz atlatılıyor 😍